سید اسماعیل خطیب | وزیر اطلاعات دولت سیزدهم
1401/04/30 در 23:25 ب.ظ
تعداد بازدید:
وزیر اطلاعات:

ایران می‌تواند محور همکاری‌های چندجانبه جدید در منطقه و جهان باشد

مبسوط | وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایران می‌تواند محور همکاری‌های چندجانبه جدید در منطقه و جهان باشد، گفت: مردم باور دارند که دولتی انقلابی و جهادی روی کار آمده است.

ارسال توسط : سلمان

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط،سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان با اشاره به دستاوردهای اجلاس تهران اظهار کرد: این اجلاس هوشمندی و اقتدار سیاست خارجی جمهوری اسلامی را در منطقه به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه ایران می‌تواند محور همکاری‌های چندجانبه جدید در منطقه و جهان باشد، اضافه کرد: دشمنان سعی کردند در ارتباط با گروهک‌های ضدانقلاب در کشورمان ناامنی ایجاد کنند که با هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی این توطئه‌ها خنثی شد و نتوانستند به اهداف خود برسند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امیدآفرینی و جهاد تبیین مهم‌ترین سلاح برای مقابله با دشمنان محسوب می‌شود، عنوان کرد: جهاد تبیین با بهره‌گیری از توان نیروهای انقلابی و جهادی در فضای مجازی ضروری است.

خطیب ادامه داد: امیدآفرینی وظیفه‌ای است که دشمن را سرکوب می‌کند و ما باید بتوانیم با فساد، نفوذ و ناکارآمدی و آنچه امروز دشمن نسبت به آن امید بسته است تا با استفاده از این آسیب‌ها، زمینه تضعیف نظام اسلامی را فراهم کند، مقابله کنیم.

وی با اشاره به دسیسه جدید آمریکایی‌ها برای تقویت جبهه عربی- عبری، گفت: دشمنان تلاش کردند تا بعد از خروج آمریکایی‌ها از منطقه، رژیم صهیونیستی را محور مقابله با ایران قرار دهند؛ رژیمی که ‌اکنون نه دولت دارد و نه مجلس و نه‌تنها هر هفته بلکه هر روز یک حادثه در آن رخ می‌دهد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: دشمنان با توطئه‌های مختلف به دنبال مقابله با امیدآفرینی در جامعه هستند و امیدواریم با حضور میدانی و اقدامات مؤثر نیروهای انقلابی، این توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

خطیب تصریح کرد: امروز مردم احساس می‌کنند که دولتی انقلابی و جهادی روی کار آمده است و رئیس جمهور با سفرهای استانی و حضور بین مردم تلاش می‌کند تا خدمتگزار واقعی مردم باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مردم استان سمنان و با قدردانی از تأمین‌کنندگان امنیت در این استان گفت: این استان با وجود فعالیت‌های دفاعی و صنعتی و برخورداری از نعمت‌های خدادادی ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه و پیشرفت دارد.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: سمنان با وجود مساحت زیاد و پراکندگی جغرافیایی با اقدامات مطلوب و همدلی و وفاق همگانی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

وزیر اطلاعات در این سفر ضمن ادای احترام به شهدا در بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان، با آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین، مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان سمنان ضمن پاسخگویی به تماس‌های مردم دستورات لازم را صادر کرد.(فارس)

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.